Joensuu: Nikotiinittomuus on uusi musta – toritapahtuma ja haastekävely

Toritapahtuma ja haastekävely, joilla halutaan lisätä tietoisuutta nikotiinittomuudesta.

Tule mukaan liikkumaan yhdessä ja ota Semppihaaste vastaan. Haastamme yksilöt ja yhteisöt mukaan kävelemään koronapölyt pois ja nauttimaan liikunnan ilosta. Pukeudu halutessasi mustaan ja osoita tukesi nikotiinittomuuden puolesta.  Osallistujien kesken arvotaan Fysiodagin lahjakortti sekä Marttakahvion kahvilippuja. Ilmoittaudu puh 013 227 600 perjantaihin 4.6. mennessä.

Toritapahtuma ” Nikotiinittomuus on uusi musta”:

Klo 11 Tervetuloa ja alkusanat Perusasiaa nikotiinittomuudesta, tapahtumasta, yhteistyökumppaneista sekä torilavan screenin esityksistä.  Kari Hyvärinen ja Marjo Pylkäs

Klo 11.15. Alkulämmittely, Hanne Kankkunen

Klo 11.30. Lähtö Siltojen Semppi – kävelylle, Hanne ohjaa reitin ja Syöpiksen Säpäkät ovat ohjaamassa reitin varrella kävelijöitä

Klo 12.30. Loppuvenyttely, Hanne Kankkunen

Klo 12.45. Lahjakortin ja Marttakahvi-lippujen arvonta

Klo 13 Kiitos & tilaisuuden lopetus, Kari Hyvärinen ja Marjo Pylkäs

Torilavan screenillä vuorottelee koko tapahtuman ajan  Karelia AMK opiskelijoiden kaksi nikotiinittomuusesitystä.

Tapahtumaa ovat järjestämässä Pohjois-Karjalan Kansanterveyden keskus, Pohjois-Karjalan Sydänpiiri, Pohjois-Karjalan Martat, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys sekä Karelia AMK yhteistyössä Joensuun kaupungin ja kaupunkikeskustayhdistys Virta kanssa.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)