Joensuu: Syöpään sairastuneiden miesten ryhmä

Ryhmä on tarkoitettu sinulle, joka kaipaat vertaistukea ja mahdollisuutta jakaa sairastumisen ja syöpähoitojen aikana kokemaasi toisten syöpäsairauden kokeneiden kanssa. Samalla miesten ryhmässä tehdään ja mennään; tärkeää on myös virkistäytyä ja saada hyvää mieltä mukavasta porukasta!

Tiistai 8.2.2022 klo 13-15. Kokoonnumme Lykynlammen hiihtomajan uudelle laavulle. Matkaa parkkipaikalta n.600m talvipolkua pitkin. Keitellään nuotiokahvit ja paistellaan makkarat. Omat makkarat mukaan!
Tiistai 8.3.2022 klo 13-15 Asiaa hoitojen jälkeisestä elämästä ja toipumisesta. Jutellaan hoitojen pitkäaikaisvaikutuksista, kaiken kanssa jaksamisesta sekä kuntoutumisen vaihtoehdoista. Aihetta alustamassa yhdistyksen sairaanhoitaja Marjo.
Tiistai 5.4.2022 klo 13-15 Keilataan! Kokoontuminen Joensuun Kuntokeitaalla os. Linnunlahdentie 10, 80110 Joensuu. Kerta on osallistujille maksuton.

Tiistai 3.5.2022 klo 13-15 Aihe ilm. myöhemmin.

Ryhmää ohjaa vapaaehtoinen vertaistukiryhmän ohjaaja Hannu

Lisätietoja ja ilmoittautuminen ryhmään viimeistään edellisenä päivänä klo 12 mennessä yhdistyksen toimistolle p. 013 227 600

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)