Joensuu: Syöpään sairastuneiden miesten ryhmä

Ryhmä on tarkoitettu sinulle, joka kaipaat vertaistukea ja mahdollisuutta jakaa sairastumisen ja syöpähoitojen aikana kokemaasi toisten syöpäsairauden kokeneiden kanssa. Samalla miesten ryhmässä tehdään ja mennään; tärkeää on myös virkistäytyä ja saada hyvää mieltä mukavasta porukasta!

Tiistai 8.2.2022 klo 13-15. Kokoonnumme Lykynlammen hiihtomajan uudelle laavulle. Matkaa parkkipaikalta n.600m talvipolkua pitkin. Keitellään nuotiokahvit ja paistellaan makkarat. Omat makkarat mukaan!
Tiistai 8.3.2022 klo 13-15 Asiaa hoitojen jälkeisestä elämästä ja toipumisesta. Jutellaan hoitojen pitkäaikaisvaikutuksista, kaiken kanssa jaksamisesta sekä kuntoutumisen vaihtoehdoista. Aihetta alustamassa yhdistyksen sairaanhoitaja Marjo.
Tiistai 5.4.2022 klo 13-15 Keilataan! Kokoontuminen Joensuun Kuntokeitaalla os. Linnunlahdentie 10, 80110 Joensuu. Kerta on osallistujille maksuton.

Tiistai 3.5.2022 klo 13-15 Syöpä ja seksuaalisuus. Keskustelua tällä kerralla alustamassa sairaanhoitaja/seksuaalineuvojaopiskelija Suvi Siidorow Siun sotelta. Kokoontuminen yhdistyksen tiloissa.

Ryhmää ohjaa vapaaehtoinen vertaistukiryhmän ohjaaja Hannu

Lisätietoja ja ilmoittautuminen ryhmään viimeistään edellisenä päivänä klo 12 mennessä yhdistyksen toimistolle p. 013 227 600

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)