Kurssi: Suolistosyöpäpotilaiden yksilökurssi

Sinulle, joka olet sairastanut tai sairastat suolistosyöpää. Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen. Haluat edistää hyvinvointiasi ja kuntoutumistasi mm. ravitsemuksen ja liikunnan avulla. Diagnoosisi saamisesta on kulunut mielellään jo vuosi, olet halukas sitoutumaan kurssiohjelmaan ja jaksat osallistua kurssin liikunta-aktiviteetteihin.

Milloin?

11.-15.10.2021

Missä?

Kunnonpaikka, Jokiharjuntie 3, 70910 Vuorela

Kenelle?

Mitä?

Tämä kurssi tarjoaa sinulle tietoa suolistosyövästä, sen hoidoista, syövän sairastamisen jälkivaikutuksista ja niiden kanssa pärjäämisestä sekä mahdollistaa omien voimavarojesi vahvistamisen, tiedon ja tuen saamisen sekä liikunnan ilon löytämisen. Paneudumme suolistoleikatun ravitsemukseen ja liikunnan merkitykseen oman toipumisen ja hyvinvoinnin kannalta. Käsittelemme lisäksi sairastumisen kokemusta, sen tuomia muutoksia elämään ja omaa henkistä jaksamista. Liikumme yhdessä, keskustelemme ja jaamme tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ohjaajat

Jenni Tamminen-Sirkiä, toiminnanjohtaja, Colores- Suomen suolistosyöpäyhdistys ry

Virpi Nissinen, neuvontahoitaja, Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry

Hakuohjeet

Voit hakea kurssille täyttämällä hakulomakkeen verkossa, osoitteessa:

tai tulostamalla ja täyttämällä paperinen hakulomake. Lomakkeen voi itse tulostaa tai noutaa yhdistyksen toimistolta.

Hakemuslomake kurssille_yksilö_pari_perhe_2021lomake kurssille(öppnas i ett nytt fönster) (tulostettava)

Hakulomake postitetaan osoitteeseen:

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry
Kuninkaankatu 23b 70100 Kuopio

Hakuaika kurssille päättyy 30.8.2021

Osallistujien määrä ja valinta:

Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen perusteella.

Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Tiedustelut: Virpi Nissinen virpi.nissinen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi 040 733 4737

Lisätietoa kursseista: https://www.pohjois-savonsyopayhdistys.fi/kurssit-ja-ryhmat/kuntoutuskurssit-syopaa-sairastaneille/

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)