Luento: Syövästä sydänten yhteyteen ja hoitaviin sanoihin

Syöpä tuo haasteita vuorovaikutukseen ja ihmissuhteisiin. Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ja valmennusyritys Duurissa tarjoavat kaikille syövän kokeneille, kaikille läheisille sekä asiasta kiinnostuneille ilmaisen webinaarin ”Syövästä sydänten yhteyteen ja hoitaviin sanoihin” torstaina 7.10.2021 klo 18-20.

Terapeutti, työnohjaaja, kouluttaja Teuvo Timisjärvi kertoo webinaarissa kommunikaation haasteista, mutta ennen kaikkea vuorovaikutuksen mahdollisuuksista, sydämen yhteydestä ja hoitavista sanoista. Kriisi on aina mahdollisuus syvempään elämään ja vuorovaikutukseen.

Webinaariin voit osallistua kuuntelijana ja/tai keskustelijana. Kysymyksiä voit esittää etukäteen sekä webinaarin aikana. Lomakkeen ennakkokysymyksille sekä webinaarilinkin löydät verkosta http://www.duurissa.fi/webinaarit/(öppnas i ett nytt fönster) .Webinaariin pääset suoraan zoom linkistä https://us02web.zoom.us/j/85997168751?pwd=T2MrR0lnZDJ3dXZyMXBydS9wYUJEUT09
(avautuu noin 10 minuuttia ennen webinaaria).
Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)