Minä, syöpä ja työ -tapahtumat toukokuussa

Minä, syöpä ja työ -hankkeessa tapahtuu toukokuussa:

Helsinki
9.5. Elämässä eteenpäin gynekologisen syövän kanssa -vertaistukiryhmä. Teemana työelämä ja mukana työelämäkoordinaattori Marketta. Osoitteessa Malminkaari 5. Ilmoittaudu mukaan 8.5. mennessä satu.forsstrom@essy.fi

15.5. Työikäisten kulttuuriretki Villa Gyllenbergiin klo 17. Ilmoittaudu mukaan 13.5. mennessä Emmalle emma.andersson@syopapotilaat.fi

16.5. SSP osallistuu Job Shadow Day’hin. Työn seurannan päivä on tarkoitettu sinulle, jonka työllistymistä pitkäaikaissairaus tai osatyökykyisyys vaikeuttaa. Tule seuraamaan potilasjärjestötyötä Malmille tai etsitään sinulle yhdessä kiinnostava työpaikka! Lisätietoja marketta.liljestrom@syopapotilaat.fi.

16.5. Teemasarjassa Muisti-ilta. Tule kuulemaan Muistiliitto ry:n suunnittelija Outi Ronkaista, joka alustaa tilaisuudessa kognitiivisesta ergonomiasta ja muistia tukevista työtavoista. Ei ilmoittautumista!

28.5. Maistiainen Mindfulnessia Tuulin ohjauksessa klo 13-14.30 Liisankatu 21 B 16. Ilmoittaudu mukaan 22.5. mennessä marketta.liljestrom@syopapotilaat.fi

Hämeenlinna
6.5. Työn ja muun elämän tasapainoa etsimässä? Kevään viimeinen Minä, syöpä ja työ -ilta klo 17-18.30 osoitteessa Palokunnankatu 10 D. Ilmoittaudu mukaan marketta.liljestrom@syopapotilaat.fi

Joensuu
7.5. Teemasarjassa aiheena kuntoutus. Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys, Karjalankatu 4A1. Ilmoittaudu mukaan Minna Kaartiselle 050-5151288.

Lahti
21.5. Minä, syöpä ja työ ständillä Päijät-Hämeen keskussairaalan aulassa klo 10-13.30 ja Minä, syöpä ja työ -ilta Essyn tiloissa, osoitteessa Hämeenkatu 7A klo 16.15-17.45. Ilmoittautuminen iltaan marketta.liljestrom@syopapotilaat.fi.

Tampere
9.5. Hoitotyön päivä klo 9-15 Tays Keskussairaalassa, Teiskontie 35. Työelämäkoordinaattori Tuuli tavattavissa ständillä.

22.5. (ja 6.6. & 18.6.) Valokuvan lempeä voima – valokuvauksen ja itsemyötätunnon työpaja. Lisätietoja ja ilmoittautuminen  tuuli.mahonen@pirsy.fi

Etänä kaikkialla
16.5. Teemana muisti. Muistiliitto ry:n suunnittelija Outi Ronkainen, alustaa tilaisuudessa kognitiivisesta ergonomiasta ja muistia tukevista työtavoista. Ilmoittaudu 14.5. mennessä marketta.liljestrom@syopapotilaat.fi

Ryhmächat uudessa osoitteessa beta.tukinet.net. Anonyymiä keskustelua nimimerkein klo 18-19!
8.5. Miten mieli jaksaa sairastamista? Keskustelussa mukana sosiaalipsykologi Riikka Koivisto.
22.5. Elämää kroonisen syövän kanssa. Keskustelussa mukana vertaistukihenkilö.

Lisätiedot kaikista näistä, ja kesän jo tiedossa olevista tapahtumista, löydät osoitteesta syopajatyo.fi/tapahtumat.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)