Rintasyöpäyhdistys Europa Donna Finland järjestää Lappeenrannassa kerran kuukaudessa vertaistuki-illan rintasyöpään sairastuneille ja sen sairastaneille. Mukaan voi tulla milloin vain, myös ensimmäistä kertaa. Tapaamiset useimmiten Saimaan Syöpäyhdistyksellä, kevätkaudella 2024 torstai-iltoina. Tietoa löytyy myös Rintasyöpäyhdistyksen tapahtumasivulta (siirryt toiselle verkkosivustolle.)

Tuolijooga syöpään sairastuneille Saimaan Syöpäyhdistyksen salissa. Joogataan ja voimaannutaan yhdessä joka toinen viikko tunnin ajan. Ohjaajana toimii Eija Juvakka. Osallistujille maksuton. Salitila on rajallinen, joten suosittelemme tarkistamaan etukäteen, onko ryhmässä vielä tilaa: sähköpostitse saimaa@sasy.fi tai soita puh. 05 451 3770.

Kasuilcon kanssa yhteistyössä järjestettävät vertaistukitapaamiset pidetään Saimaan Syöpäyhdistyksen toimitiloissa. Vertaistapaamisiin ovat tervetulleita avanne- tai vastaavasti leikatut ja myös henkilöt, joille on suunnitteilla/harkinnassa avanneleikkaus. Huom! Pyydämme ilmoittautumaan tapaamiseen etukäteen: Katja Jaatinen, puh. 044 236 7298, sähköposti katjuska.jaatinen@gmail.com. Kevätkauden viimeisessä vertaistapaamisessa ti 9.4. on kokemustoimija Katjan puheenvuoro. Lisäksi Kasuilcon toimintaa esittelee yhdistyksen puheenjohtaja Pentti Ryynänen. Kasuilco ry […]

Ryhmä Sinulle, joka pidät käsillä tekemisestä ja nautit, kun näet kättesi jäljet. Maksuttomassa ohjatussa ryhmässä saat vertaistukea ja mielihyvää, jotka edistävät syövästä ja hoidoista kuntoutumistasi. Tarvikkeet ovat paikan päällä odottamassa myös sinua, tervetuloa! Ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, mutta jos haluat lisätietoa, pirauta/laita sähköpostia neuvontahoitajallemme: jaana.lemetyinen@sasy.fi tai 0400 728 192.