Verkossa: Syöpä ruuhkavuosina -avokurssi STEA

Kurssi on tarkoitettu alle 50-vuotiaille syöpään sairastuneille naisille syöpähoitojen aikana tai niiden päättyessä.
Kokoontumiset ovat tiistaisin 19.4., 26.4., 3.5., 10.5., 17.5., 24.5. ja 31.5.2022 klo 15-17, lisäksi jatkotapaaminen elokuussa. Kurssi toteutetaan etänä Teams-sovelluksen avulla.
Kurssin tavoite on kerätä yhteen ruuhkavuosien keskellä syöpään sairastuneita ja antaa heille mahdollisuus keskustella kaikesta siitä, miten syöpä vaikutukset sairastuneen ja perheen kokemuksiin, elämään ja ajatuksiin. Kurssilla osallistujat pääsevät käsittelemään heille tärkeitä teemoja asiantuntija alustusten, vertaiskeskustelun ja erilaisten harjoitusten kautta. Kurssille osallistuvalla ei tarvitse olla lapsia.
Kurssin ohjaajana on Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja Marja Sarvi.
Kurssille haetaan täyttämällä ja lähettämällä hakemuslomake 1.4.2022 mennessä.
Hakemuslomakkeeseen pääset tästä linkistä Sähköinen hakemuslomake Syöpä ruuhkavuosina -avokurssille (Webropol)(öppnas i ett nytt fönster) Mikäli sähköisen lomakkeen täyttäminen ja/tai lähettäminen ei onnistu, voit pyytää paperisen lomakkeen ja lähettää sen osoitteeseen: Etelä-Suomen Syöpäyhdistys, Marja Sarvi, Palokunnankatu 10 D 26, 13100 Hämeenlinna.
Kurssille valitaan 6-8 osallistujaa hakemuksen ja puhelinkeskustelun perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta, eikä vaadi yhdistyksen jäsenyyttä.
Lisätietoja ja lomakkeiden pyynnöt: Neuvontahoitaja Marja Sarvi p. 044 730 3305.

Verkkotapaamiset toteutetaan Microsoft Teamsissa, joka on maksuton videopuhelusovellus. Kurssille voi osallistua tietokoneella tai puhelimella selaimen tai Teamsin oman sovelluksen kautta. Edellytyksenä on vain internet-yhteys ja sähköpostiosoite. Tarkemmat ohjeet Teamsiin liittymisestä lähetetään kurssille ilmoittautuneille ja Teamsin käyttöä voidaan myös testata etukäteen kurssin järjestäjän kanssa.