Yhteinen palliatiivisen hoidon ilta

Olet lämpimästi tervetullut mukaan Palliatiivisen hoidon iltaan 23.9.2021!

Palliatiivinen hoito on ihmisoikeus, joka ei ole ajallisesti sidottu kuolemaan. Se on mahdollisuus tulla kokonaisvaltaisesti nähdyksi, kuulluksi ja kohdatuksi – läheiset keskeisesti huomioiden. Varhaisen palliatiivisen hoidon aloittaminen turvaa parempaa elämänlaatua, parempaa tietoisuutta sairauden tilanteesta ja ennusteesta, vähentää ahdistusta ja inhimillistä kärsimystä sekä tuo elinaikahyödyn. Varhaisessa palliatiivisessa hoidossa ihmisen toimintakyky kohenee hyvällä oirehoidolla ja se tukee voimavaratyöskentelyä jaksamisen, sopeutumisen ja ennakoivan hoitosuunnitelman tukena.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan juuri sellaisena, kuin olet! Tämä ilta on vuorovaikutteinen kohtaaminen Sinulle, jota aihe koskettaa. Voit tulla mukaan yksin tai yhdessä läheisesi kanssa. Tästä illasta voit ottaa mukaan sen, mikä Sinua koskettaa!

Palliatiivisen hoidon ilta toteutetaan Microsoft Teams verkkoalustalla. Saat ilmoittautumisen jälkeen, viimeistään tapahtumapäivänä, tapahtuman linkin sähköpostiisi.

Linkki ilmoittautumiseen: Ilmoittautumislinkki Yhteiseen palliatiivisen hoidon iltaan

Iltaa alustaa Miia Merikallio, syöpäsairaanhoitaja, palliatiivisen hoidon asiantuntija, skeematerapeutti ja SAAVA-hankkeen hankejohtaja (saattohoidon vapaaehtoiset)

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)