Information om webbsidan

Innehållet på Cancerföreningens i Finland webbsidor www.ilmansyopaa.fi(öppnas i ett nytt fönster)www.kaikkisyovasta.fi(öppnas i ett nytt fönster) och www.syopajarjestot.fi(öppnas i ett nytt fönster) (även språkversionerna) är skyddat enligt upphovsrätten. Andra webbsidor kan innehålla en länk till Cancerföreningens sidor, men för att kunna använda bilder eller annat innehåll i andra sammanhang ska man anhålla om tillstånd, om inte annat är nämnt.

Läs mer om Cancerorganisationerna

För den tekniska implementeringen ansvarar Frantic Oy. Cancerföreningen i Finland ansvarar för webbsidornas innehåll.

Om du vill ge oss respons angående innehållet på webbsidan, kan du fylla i blanketten här eller skicka e-post till adressen tiedotus@cancer.fi.

Om webbsidornas illustration

På webbsidorna www.kaikkisyovasta.fi(öppnas i ett nytt fönster) och www.syopajarjestot.fi(öppnas i ett nytt fönster) har vi även använt många bildbanksfoton, där personerna inte nödvändigtvis är direkt förknippade med teman som behandlas i texten (t.ex. en viss sjukdom).