Elämässä eteenpäin NET-syövän kanssa -vertaistukiryhmä: työelämän merkitys ja tavoitteet sairastaessa

Vertaistukiryhmä kokoontuu torstaisin 24.1., 21.3 ja 23.5.2019 klo 17.00-18.30 Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen toimistolla, Liisankatu 21 B, 6. kerros, 00170 Helsinki

Ryhmä on tarkoitettu neuroendokriinisiin kasvaimiin sairastuneille henkilöille. Voit olla joko vastikään sairastunut tai jo pidempään sairauden kanssa elänyt. Ryhmä on avoin keskusteluryhmä eli voit osallistua joko yhteen tai useampaan tapaamiseen oman tilanteesi mukaan.

Minä, syöpä ja työ -hankkeen työelämäkoordinaattori Marketta Liljeström vierailee ryhmässä 24.1., jolloin alustuksen aiheena on Työelämän merkitys ja tavoitteet sairastaessa.

Ilmoittautuminen neuvontahoitaja Satu Forsströmille viimeistään kaksi päivää aiemmin. p. 050 408 8420 arkisin klo 9–15 tai sähköpostitse osoitteeseen satu.forsstrom(at)essy.fi

Tervetuloa mukaan!

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)