Etäliikunta: jooga

Tiesitkö, että säännöllisestä ja monipuolisesta liikunnasta on hyötyä niin syöpähoitojen aikana kuin niiden jälkeen? Liikunta esimerkiksi nopeuttaa hoidoista toipumista ja vähentää hoidoista aiheutuvia haittoja. Tule mukaan etäliikuntatuokioon!

Joogassa keskeisintä ovat hengitys, hellittäminen ja rentoutuminen, oman kehon kuuntelu ja mielen hiljentäminen. Joogan avulla voi kuunnella itseään ja kehoaan lempeästi ja hyväksyen. Rauhalliset joogatuokiot sopivat hyvin myös aloittelijoille. Halutessasi voit varata tyynyn ja viltin loppurentoutusta varten.

Jooga järjestetään Teamsissä. Ilmoittaudu tällä lomakkeella ja saat vahvistusviestissä liittymislinkin.

Lisätietoja joogasta löydät Rintasyöpäyhdistys Europa Donna Finland ry:n sivulta.

Osallistuminen on maksutonta ja ohjattua.

Tarjoamme myös muita etäliikuntatuokioita. Lue lisää muista tuokioista täällä.

Etäliikunnan tarjoavat yhteistyössä Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Satakunnan Syöpäyhdistys, Pohjanmaan Syöpäyhdistys, rintasyöpäyhdistys Europa Donna Finland sekä Läntinen Syöpäkeskus.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)