Etäliikunta: rentoutus

Tiesitkö, että säännöllisestä ja monipuolisesta liikunnasta on hyötyä niin syöpähoitojen aikana kuin niiden jälkeen? Liikunta esimerkiksi nopeuttaa hoidoista toipumista ja vähentää hoidoista aiheutuvia haittoja, kuten uupuneisuutta. Tule liikkumaan yhdessä kanssamme!

Rentoutuksessa keho ja mieli rentoutetaan joogan ja tanssi-liiketerapian keinoin. Varaa itsellesi mukavat vaatteet ja rauhallinen tila, jossa pääset pysähtymään kehon ja mielen hellimisen pariin.

Katso viikon rentoutustuokiovideo täällä.

Tarjoamme myös muita maksuttomia ja ohjattuja etäliikuntatuokioita.

Lue lisää muista etäliikuntatuokioista.

Jenni Vaskelainen
Terveyden edistämisen asiantuntija
044 451 5553, jenni.vaskelainen@lssy.fi

Liikuntatuokiot toteuttaa yhteistyössä Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Satakunnan Syöpäyhdistys, Pohjanmaan Syöpäyhdistys, rintasyöpäyhdistys Europa Donna Finland, Satasairaala, Vaasan keskussairaala, Läntinen Syöpäkeskus ja Turun yliopistollinen keskussairaala.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)