Etäliikuntatuokio: rentoutus

Tiesitkö, että säännöllisestä ja monipuolisesta liikunnasta on hyötyä niin syöpähoitojen aikana kuin niiden jälkeen? Liikunta esimerkiksi nopeuttaa hoidoista toipumista ja vähentää hoidoista aiheutuvia haittoja. Tule mukaan etäliikuntatuokioon!

Rentoutuksessa pysähdytään kehon äärelle rauhoittumaan. Tuokiot tukevat kehotietoisuutta ja auttavat löytämään keinoja rauhoittumiseen ja pysähtymiseen. Tuokiossa tehdään rauhallisia liikkeitä ja venytyksiä.

Etäliikuntatuokio järjestetään Zoomissa. Osallistu tästä linkistä.

Saavuthan paikalle noin 5–10 minuuttia ennen tuokion alkamista, jotta ehdit testata yhteyksien toimivuuden. Tutustu tarvittaessa alla oleviin ohjeisiin.

Avaa Zoom-ohjeet (pdf)

Osallistuminen on maksutonta ja ohjattua.

Voit osallistua kaikille viidelle kerralle (12.2., 19.2., 26.2., 5.3. ja 12.3. ) tai vain osalle. Ohjattujen tuokioiden jälkeen voit jatkaa harjoittelua tallenteiden avulla itsenäisesti.

Tarjoamme myös muita etäliikuntatuokioita. Lue lisää muista tuokioista täällä.

Etäliikuntatuokion tarjoavat yhteistyössä Lounais-Suomen Syöpäyhdistys, Satakunnan Syöpäyhdistys, Pohjanmaan Syöpäyhdistys, rintasyöpäyhdistys Europa Donna Finland sekä Läntinen Syöpäkeskus.