EUPATI-opintoryhmässä aiheena lääketutkimuksen vaiheet laboratoriosta potilaalle

Millaisia tutkimusvaiheita uuden lääkkeen kehittämiseen liittyy? Miksi osa tutkimusta ei johda markkinoille tuleviin lääkkeisiin? Miten lääkkeiden turvallisuutta ja tehoa tutkitaan?

Tule mukaan kuulemaan, kyselemään ja keskustelemaan EUPATIn johtoryhmän Kirsi Saukkosen (lääketieteellinen asiantuntija, Amgen oy) ja Mikko Airavaaran (farmakologian ja lääkekehityksen professori) johdolla ja kanssa mm. näistä kysymyksistä! Mukaan saa tulla myös vain kuulolle.

Opintoryhmän kokoontumiset ovat kaikille avoimia sairausryhmään katsomatta. Voit tulla yhteen kuukausittaisista tapaamisista tai kerätä koko sarjan! Aloitamme alustuksella ja aikaa on runsaasti kysymyksille ja keskustelulle. Mukaan voi tulla myös vain kuuntelemaan. Opintoryhmän tapaamisia ei tallenneta.

Voit ilmoittautua mukaan aina tilaisuuden alkuun saakka. Saat ilmoittautumislinkin suoraan Zoomista. Muistathan tarkistaa myös roskapostin puolelta.

Lisätiedot Marketalta (marketta.liljestrom@syopapotilaat.fi / 045-1046509)

Lämpimästi tervetuloa!

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)