Facebook-live: Kliiniset lääketutkimukset potilasnäkökulmasta

Luennoitsijoina: Mirjami Tran Minh ja Sari Kröger

Rintasyöpä on naisten yleisin syöpä, ja siihen sairastuu Suomessa noin 5000 naista vuodessa.

Mirjami Tran Minh EUPATI:sta eli Eurooppalaisesta potilasakatemiasta käsittelee Facebook Live-lähetyksessä aihetta Kliiniset lääketutkimukset potilasnäkökulmasta. Luennolla käydään läpi mm. mitä kliiniset lääketutkimukset ovat, ja mistä löydän lisätietoja tutkimuksiin liittyen. Lähetyksen toisessa osuudessa Sari Kröger, levinnyttä rintasyöpää sairastava tutkimuspotilas, kertoo omasta kokemuksestaan illan käsiteltävästä aiheesta.

Luennot kestävät yhteensä noin 30 min ja sen jälkeen osallistujilla on mahdollisuus lähettää kommenttikentän kautta kirjallisia kysymyksiä, joihin vastataan lähetyksen aikana. Kysymysten käsittelyyn on varattu aikaa noin 15 min.

Suora lähetys alkaa Rintasyöpäyhdistyksen facebook-sivulla(öppnas i ett nytt fönster) 28.9. klo 17.30

Järjestäjänä: Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry ja Roche Oy

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)