Facebook-live: Varhaisvaiheen rintasyöpä

Rintasyöpä on naisten yleisin syöpä, ja siihen sairastuu Suomessa noin 5000 naista vuodessa. Heidi Penttinen, Pirkanmaan Syöpäyhdistyksen ylilääkäri käsittelee Facebook Live-lähetyksessä aihetta varhaisvaiheen rintasyöpä.

Luennolla käydään pääpiirteittäin läpi rintasyövän liitännäishoitoja, hoidon valintaan vaikuttavia tekijöitä ja hoidon aiheuttamia haittoja. Lisäksi käsitellään, miten rintasyöpään sairastunut voi omalla toiminnallaan parantaa jaksamistaan ja ennustettaan.

Itse luento kestää noin 30 min ja sen jälkeen osallistujilla on mahdollisuus lähettää kommenttikentän kautta kirjallisia kysymyksiä, joihin Penttinen vastaa lähetyksen aikana. Kysymysten käsittelyyn on varattu aikaa noin 15 min.

Liity mukaan! Seuraa suoraa lähetystä Rintasyöpäyhdistyksen Facebook-sivulla(öppnas i ett nytt fönster).
Saat muistutuksen lähetyksen alkamisesta, kun käyt klikkaamassa Kiinnostunut tai Osallistuu fb-tapahtumassa(öppnas i ett nytt fönster).

Järjestäjänä: Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry ja Roche Oy

Varjokuva hiekalla naisvartalosta