[Helsinki ja videopuhelulla] Teemasarja: Syöpähoitojen vaikutukset & työkyky

Tuntuuko muisti pätkivän? Onko unen kanssa haasteita? Kipuja? Kutsuuko wc tiheään? Monet syöpähoidot voivat vaikuttaa työkykyyn ja työssä jaksamiseen. Miten näiden vaikutusten kanssa pärjää työelämässä? Illassa alustaa Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja Satu Forsström.

Teemasarjan illat järjestetään Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen tiloissa (Itämerenkatu 5, 00180 Helsinki). Sarjassa käsitellään sairastumisen jälkeisen työelämän kysymyksiä monesta näkökulmasta. Illat aloitetaan alustuksilla, joiden jälkeen avataan keskustelu päivän teeman ympärillä, mutta mukaan saa tulla myös vain kuuntelemaan. Olet tervetullut yhteen tai vaikka kaikkiin tilaisuuksiin kiinnostuksesi mukaan! Voit osallistua myös videopuhelun välityksellä.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen edeltävään päivään mennessä työelämäkoordinaattori Marketalle marketta.liljestrom@syopapotilaat.fi tai 045 1046509.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)