[Etätapaaminen] Syöpähoidoissa käyvien läheisille: teemana työelämä

Miten sovitella yhteen työelämän haasteet ja syöpään sairastuneen läheisenä eläminen? Onko työ sinulle henkireikä tai tulonlähde, jossa on jaksettava käydä, vai jotain ihan muuta? Herättääkö läheisesi työelämä kysymyksiä? Entä miten sinulla toteutuu työn ja muun elämän tasapaino?

Tule mukaan keskustelemaan näistä ja muista työelämään liittyvistä kysymyksistä!

Etätapaaminen on osa Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen Teams-kokouksina järjestämää sarjaa läheisille ja ohjaajana toimii neuvontahoitaja Satu Forsström. 13.5. mukana on myös työelämäkoordinaattori Marketta Liljeström.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot: Satu Forsström p. 050 408 8420 tai satu.forsstrom(at)essy.fi. Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki, jonka kautta ryhmään pääsee liittymään. Jokainen osallistuja saa etukäteen osallistumisohjeet Teamsiin liittymisestä ja Teamsin käyttöä voidaan myös testata etukäteen yhdessä ryhmän järjestäjän kanssa.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)