Hetki itselleni -rentoutusryhmä verkossa

”Rentoutushetket olivat ihanat ja onnistuin lähes joka kerta karistamaan edes hetkeksi huolet ja murheet mielestäni. Olo oli kevyt ja rento onnistuneen rentoutuksen ansiosta.”
Verkkorentoutus syöpään sairastuneille, läheisille ja vapaaehtoisille on saanut loistavaa palautetta ja jatkuu taas elokuussa. Palautteissa pidettiin siitä, että ryhmään pystyi osallistumaan turvallisesti kotoa käsin ja ohjaaja Mervin ammattitaitoa kiiteltiin. Teams-verkkoalusta oli ensikertalaisillekin helppo käyttää ja innosti myös osallistumaan muihin verkossa tapahtuvin ryhmiin. Rentoutusryhmän koettiin poistavan stressiä ja unohtamaan huolet ainakin hetkeksi.
Ryhmään osallistuaksesi tarvitset tietokoneen tai älylaitteen ja sähköpostiosoitteen. Ryhmässä voi olla anonyyminä tai jakaa hetken ajatuksiaan ja osallistua niihin kertoihin jotka sopivat omaan allakkaan. Ryhmää vetää rentoutusohjaaja Mervi Kaartoaho ja mukana on aina myös Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja.
Uudet ryhmäläiset voivat ilmoittautua osoitteeseen toimisto@kymsy.fi tai 05-2296240. Keväällä ryhmään osallistuneille lähetetään automaattisesti osallistumislinkki ennen syksyn ensimmäistä rentouskertaa.
Rentoutusryhmä kokoontuu syksyllä kerran kuussa keskiviikkoisin klo 17-18
10.8., 7.9., 5.10., 2.11. ja 7.12.
Tervetuloa ottamaan HETKI ITSELLESI 🧡
Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)