Hirvensalopäivät 2016

Hirvensalopäiviä vietetään 20.–28.8., jolloin on luvassa monenlaista ohjelmaa eri puolilla saarta kotiseutuhengessä. Tämän vuoden teemana on ”Perheet liikkumaan”.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys tuo päiville oman osuutensa:

Ti 23.8. klo 9–16 Luomihuoli- ja infopäivä Meri-Karinan toiminta- ja palvelukeskuksessa. Ajanvaraus maksuttomaan luomien tarkasteluun 9.8. alkaen numerosta 02 2657 927 (ma-pe klo 9–11). Paikallisosastojen kanssa yhteistyössä järjestettävät luomihuoli- ja infopäivät ovat osa yhdistyksen juhlavuoden ohjelmaa: www.lssy.fi/lssy65

Pe 26.8. klo 17 alkaen Elä täysillä -perhefestarit Sorttamäen rannalla Meri-Karinan naapurissa. Toiminnallista ohjelmaa, zumbaa (klo 17), pihapelejä, musiikki- ja tanssiesityksiä, sirkustaidetta sekä tunnelmallista illanviettoa ulkotulineen ja grilliherkkuineen. Vapaa pääsy, ruokaliput ennakkoon Meri-Karinan infosta (Seiskarinkatu 35, 02 2657 666) tai paikan päältä. Tule viettämään koko perheen aktiviteettipäivää kanssamme!

Su 28.8. klo 11–14 sunnuntain maittava lounas Meri-Karinan toiminta- ja palvelukeskuksessa jäsenhintaan 11 €/hlö, 6–12-vuotiaat 6 €.

Lisäksi lipaskeräystä syöpäpotilaiden hyväksi alueen kauppojen edustalla. Rahalahjoituksella edistät syöväntorjuntatyötä ja autat meitä auttamaan!

Huomaa myös mm. la 20.8. klo 11–14 Perinteinen Hirvensalopäivien POP UP -TORI Hirvensalon laskettelurinteen parkkialueella. Torimyyntiä, yhdistysten esittelypisteitä ja kirppis, johon voi tulla myymään autosta tai omalta pöydältä. Paikkamaksu 5 €. Ilmoittautumiset 19.8. mennessä. Järj. Hirvensalon SPR, yhteyshenkilö Anneli Sukari-Laivoranta p. 040 735 8733, anneli.sukari@laivoranta.fi
» Tutustu Hirvensalopäivien monipuoliseen ohjelmaan
» Hirvensalopäivät Facebookissa
Hirvensalopäivät ovat osa Kaupunginosaviikkojen tukiyhdistyksen koordinoimia  kaupunginosaviikkoja, joita toteutetaan ympäri Turkua perinteisesti keväästä syksyyn. Hirvensalopäivien valmisteluista vastaa Hirvensalopäivien toimikunta, ja ne järjestetään jo 32. kerran.
Lisätiedot:
Anneli Sukari-Laivoranta, Hirvensalopäivien toimikunta, 040 735 8733, anneli.sukari@laivoranta.fi, www.saaretverkossa.fi/hirvensalopaivat
Kaupunginosaviikot, Tapio Peltomaa, 050 575 2549, tapio@kaupunginosaviikot.net

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)