Hoitojen jälkeen -tilaisuus lapsisyöpäpotilaiden vanhemmille

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Varsinais-Suomen Sairaanhoitopiiri järjestävät Hoitojen jälkeen -tilaisuuden, joka on suunnattu lapsisyöpäpotilaiden vanhemmille ja heidän läheisilleen. Tilaisuus on tarkoitettu perheille, joissa lapsen syöpähoidot ovat päättyneet.

Tilaisuudessa saat ajankohtaista tietoa hoitojen myöhäisvaikutuksista, lapsen liikunnasta ja vanhempien jaksamisesta. Lisäksi työpajoissa pääset perehtymään tunnetaitoihin, sisarusten huomiointiin ja Sylvan sekä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen palveluihin. Tilaisuudessa järjestetään lastenhoito. Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan maksuttomaan tilaisuuteen!

Ilmoittaudu 27.2. mennessä osoitteeseen kurssi@lssy.fi tai numeroon 02 2657 610. Ilmoittautuessasi kerro osallistujat, erityisruokavaliot sekä mahdollinen lastenhoidon tarve.

Tilaisuuden ohjelma

• Klo 16 Tilaisuuden aloitus, toimitusjohtaja Ville Viitanen
  • Klo 16.20–17.20 Asiantuntija-alustukset:
    Myöhäisvaikutukset, oyl Päivi Lähteenmäki
    Vanhempien jaksaminen, psykologi Heidi Joutsiniemi
    Lapsen liikunta, fysioterapeutti Mia Vuopio
  • Kahvitarjoilu
  • Klo 17.40–20 Työpajat:
    Lasten ja nuorten tunnetaitojen tukeminen, Pia Ilves ja sh Mari Holmberg
    Sisarusten huomioiminen, sh Johanna Viitanen
    Vanhempien jaksaminen, psykologi Heidi Joutsiniemi
    Järjestöpaja, Sylva: Riikka Ranta, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys: Tiina Hvitfelt ja Taina Ylenius