Hyvinvoinnin joulukalenteri: Miehisyys koetuksella

Syöpää sairastavien miesten hyvinvoinnin joulukalenteri tarjoaa kolme webinaaria, jotka sisältävät asiantuntijaluennon ja liikuntatuokion. Webinaarit tarjoavat tietoa, neuvoa ja tukea hyvinvoinnin edistämiseen.

Toisen webinaarin aihe on ”miehisyys koetuksella”. Asiantuntijana on seksuaalineuvoja, sairaanhoitaja Kristiina Annila Vaasan keskussairaalasta. Luento on klo 18.00–18.30, minkä jälkeen on pilatestuokio klo 18.30–19.00. Tuokion ohjaa fysioterapeutti  Jukka Keisala Fysios Vaasasta.

Webinaari on maksuton, ja osallistujien kesken arvotaan palkintoja. Myös naiset ovat tervetulleita mukaan osallistumaan! Webinaari toteutetaan etänä Teams-ohjelma kautta. Osallistu webinaariin klikkaamalla alla olevaa osallistumislinkkiä.

Osallistu webinaarin tästä

Miesten hyvinvoinnin joulukalenteri

Tervetuloa mukaan myös kahteen muuhun webinaariin! Jokaiseen kolmeen webinaariin osallistutaan saman osallistumislinkin kautta.

1.12. klo 18.00–19.00 liikeharjoitukset virtsa- ja seksuaaliongelmien hallinnassa
Liikuntafysiologi, fysioterapeutti, dosentti Esko Mälkiä. Teoriaa ja harjoitusta.

16.12. klo 18.00–18.20 Vertaisen puheenvuoro
Seppo Lehtinen.

klo 18.20–19.00 Rentouttava jooga
Ohjaajana tanssi-liiketerapeutti ja joogaopettaja Kaisa Selin, Tanssiterapia Piuma.

Lue lisää hyvinvoinnin joulukalenterista

Webinaarit järjestää yhteistyössä Läntinen Syöpäkeskus, Satakunnan Syöpäyhdistys, Pohjanmaan Syöpäyhdistys, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys sekä Suomen Syöpäyhdistys.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)