I Believe – Xmas

Konsertissa kuullaan Elviksen tunnetuksi tekemää gospelia sekä iloisia joulusäveliä. Esiintyjinä Inga Sulin (laulu), Jimi Järvinen (flyygeli, urut, harmonikka) ja Alexi Juhanpelto (laulu, kitara).

Konsertin tuotto lahjoitetaan Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen alaisuudessa toimivan lapsisyöpäpotilasperheiden Sykerö-kerhon kautta syöpään sairastuneiden lasten ja heidän perheidensä hyväksi.

Liput 20/15/10 €
Lippuvaraukset ja lisätiedot: riitta.virtanen@iki.fi / 040 717 1310

Konsertissa on käytössä koronapassi. Varaudu esittämään koronapassi sekä todistamaan henkilöllisyytesi sisäänpääsyn yhteydessä.

Inga Sulin on Tampereella asuva laulaja ja näyttelijä, joka tulkitsee tunteikkaasti sekä klassista että kevyttä musiikkia, tanssimusiikkia, liedejä, jazzia, poppia sekä gospelia. Ingan uralta löytyy levytyksiä sekä elokuva- ja tv-produktioita. Hän on esiintynyt muun muassa elokuvassa Vodkaa, komisario Palmu, sekä tv-sarjoissa Vihreän kullan maa, Salatut elämät ja Uusi Päivä.

Jimi Järvinen on vaasalainen urkuri, joka aloitti urkujen soiton 8-vuotiaana ja teki kanttorinsijaisuuksia kirkoissa ollessaan vasta 11-vuotias. Ulkomaandebyttinsä hän soitti 15-vuotiaana Espanjassa Almudenan katedraalissa Madridissa. Jimi on opiskellut muun muassa Pariisissa. Suomessa Jimi konsertoi muun muassa Kalevi Kiviniemen kanssa.

Alexi Juhanpelto on turkulaissyntyinen kanttori, joka asuu nykyään Virroilla. Hän on ravistellut ja uudistanut kirkon musiikkielämää monilla dekonstruktiivisesti aikaansa edellä olevilla, ennakkoluulottomilla produktioilla, kuten Syntisen Miehen Kitaramessu. Alexi tunnetaan Elvis-gospelin vahvana tulkitsijana, jonka sielukkaassa baritonissa soivat valot ja varjot, tuska ja toivo, usko ja rakkaus.

Konsertin toteuttajat ja tukijat:
A&O
Lounais-Suomen Syöpäyhdistys
Elvis Presley Finland King Elvis Association
LähiTapiola Etelärannikko
Jazz Cafe Axo

In memoriam Olavi Virtanen 1961–2021, kirkkoherra.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)