Joka neljäs -esitys saapuu Meri-Karinaan – ilmoittaudu katsojaksi

Suomen Kansallisteatterin Kiertuenäyttämön ohjelmistoon kuuluva Klockriketeaternin esitys Joka neljäs saapuu Meri-Karinan hyvinvointikeskukseen 26. elokuuta. Lounais-Suomen Syöpäyhdistys kutsuu jäsenensä katsomaan esitystä. Neljäkymmentä ensimmäiseksi ilmoittautunutta henkilöä pääsee seuraamaan koskettavaa monologia.

Joka neljäs -näytelmä on isän tarina siitä, mitä tapahtuu, kun oma poika sairastuu syöpään. Koskettava monologi kuvaa todenmukaisesti sitä, millaiseksi vuoristoradaksi elämä muuttuu perheenjäsenen sairastuessa vakavasti. Pohjaton suru, absurdi huumori sekä muistot ja arkipäiväiset yksityiskohdat kietoutuvat hienoksi kokonaiskuvaksi sisäistä myllerrystä läpikäyvästä ihmisestä. Esityksen on tuottanut Klockriketeatern, käsikirjoittanut Benny Haag ja ohjannut Ann-Luise Bertell. Pääosaa näyttelee Carl Alm. Esityksen jälkeen aiheesta pidetään keskustelutuokio, johon voi halutessaan osallistua. Keskustelussa on mukana kokemusasiantuntija, jolle voi esittää kysymyksiä.

Näytelmä esitetään Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa keskiviikkona 26. elokuuta. Ennen esityksen alkua on kahvitarjoilu klo 18.00 alkaen. Esitys alkaa klo 18.30. Ilmoittaudu esitykseen tästä. Ensimmäiset 40 ilmoittautunutta Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsentä pääsee katsomaan esitystä. Vapaa sisäänpääsy. Jos olet osallistumassa 24.–28. elokuuta järjestettävälle kurssille, sinun ei tarvitse ilmoittautua, sillä kurssilaisille järjestetään oma näytös.

Tilaisuudessa käytetään kasvomaskia. Otathan oman maskin mukaan.
Tilaisuus perutaan, mikäli koronatilanne ei salli tilaisuuden järjestämistä.

Näytös kurssilaisille

Näytöksiä on kaksi, joista ensimmäinen on varattu Meri-Karinan hyvinvointikeskuksen kuntoutuskurssin kuntoutujille ja kurssille osallistuville läheisille. Meri-Karinassa järjestetään 24.–28. elokuuta syöpäkurssi, jonka osallistujat pääsevät seuraamaan esitystä.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys järjestää ympäri vuoden maksuttomia kursseja syöpää sairastaville ja heidän läheisilleen. Tutustu kurssivalikoimaan.

Turun Seudun Osuuspankki toimii molempien tilaisuuksien mahdollistajana ja sponsorina.

Meri-Karinan hyvinvointikeskus

Meri-Karinan hyvinvointikeskus sijaitsee luonnonkauniissa ja merellisessä ympäristössä Turun Hirvensalossa. Keskus tarjoaa ravintola-, kokous- ja juhlapalveluja, ja se toimii Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen kurssikeskuksena. Keskus sijaitsee osoitteessa Seiskarinkatu 35. Meri-Karinaan pääsee julkisilla kulkuvälineillä, ja aivan keskuksen välittömässä läheisyydessä on runsaasti ilmaisia pysäköintipaikkoja. Tutustu Meri-Karinan hyvinvointikeskukseen.