Kokkola: Tapahtuma lapsiperheille

Kaipaatko kiireiden keskellä mukavaa yhdessäoloa? Huolettaako talous tai kaipaatko vinkkejä mielen hyvinvointiin mahdollisten ruuhkavuosien keskellä?

Tule tutustumaan perinteisen Villa Elban tonttupolkutapahtuman yhteydessä paikallisten lapsiperheiden palveluiden ja järjestöjen toimintaan 7.12.2023 klo 16–20, Elba-Saliin. Salissa on toimintaa koko tonttupolkutapahtuman ajan.

Osallistumme Tonttupolku-tapahtumassa 7.12.2023 klo 16-20. Paikka: Villa Elba, Sannanrannatie 60. https://www.villaelba.fi/villa-elban-tonttupolkutapahtuma/

Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan tonttupolulle ennakkoon tämän linkin kautta välttääksemme ruuhkan:

Tapahtuma on maksuton.

Tapahtuman järjestää: Keski- ja Etelä-Pohjanmaan Martat ry, SOITE:n OmaHelpperi, Lastensuojelun perhehoito ja tukisuhteet sekä perhekeskuspalvelut, Ulosottolaitoksen Ennakoiva talousneuvonta, Kokkolan Ensi- ja turvakoti ry, MLL Pohjanmaan piiri, KOSTI ry, Pohjanmaan Syöpäyhdistys, Mieli Suomen Mielenterveys ry:n YLVA- Ylivelkaantuneiden mielenterveyden ja vanhemmuuden tuki -hanke.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)