Kuopio: Donnien Rakasta itseäsi -keho & mieli workshop joogaohjaajan kanssa

Lämpimästi tervetuloa Savon Donnien syyskauteen 2023!

Aloitetaan syyskausi elokuun lopulla miellyttävällä keho&mieli workshopilla Rakasta itseäsi. Tapahtuma on tiistaina 29. elokuuta klo 18.00-20.00. Paikkana Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen juhlasali.

Rakkaudellisen, oivalluttavan & hemmottelevan workshopin tulee meille vetämään joogaohjaaja Lotta Impivaara. Kahden tunnin aikana kuulemme hänen puheosuuden ja lisänä lempeä joogaharjoitus. Tämä sopii myös aloittelijoille. Äänimaljaosuus. Workshopin aikana tarjolla pientä välipalaa.

Mitä tarvitset mukaasi? Jos omistat joogamaton, sellainen on hyvä. Ja bolsteri myös. Mukavat ja joustavat vaatteet. Jotain lämmintä on hyvä olla jos tulee vilu, voi olla myös viltti. Juomapullo.

Workshop on jokaiselle osallistujalle omakustanteinen. Hinta määriytyy osallistujamäärän mukaan. Minimissään tarvitaan 15 henkilöä ja tällöin €/hlö on 25€. Workshoppiin otetaan maksimissaan 25 henkilöä ja hinta on näin pienempi.

Minulle voi laittaa jo sitovan ilmoittautumisen tekstiviestillä/whatsappissa 045 113 6781 tai savo@europadonna.fi. Nyt vaan kaikki joukolla osallistumaan ja herättelemään keho&mieli kesätauon jäljiltä!

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)