Lahti: Avokurssi rintasyöpään sairastuneille

Kurssi on tarkoitettu rintasyöpään sairastuneille, joiden sairastumisesta on kulunut alle kaksi vuotta ja, joiden syöpähoidot (solunsalpaajahoidot) ovat päättyneet tai päättymässä.
Kurssin kokoontumiset ovat maanantaisin klo 12-15 seuraavasti: 9.10., 16.10., 30.10., 6.11. ja 20.11.2023. Kokoontumispaikkana on Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen tilat Lahdessa, Hämeenkatu 7 A, 3. kerros.
Tule saamaan voimia ja keinoja toipumiseen, kuntoutumiseen ja siirtymiseen hoidon jälkeen työhön ja arkeen. Kurssilla osallistujat saavat tietoa asiantuntijoilta sekä vertaistukea muilta saman sairauden kokeneilta.

Kurssin ohjaajina ovat neuvontahoitaja Niina Nykänen ja asiantuntijat.
Kurssi on yksilökurssi ja osallistujille maksuton. Toteutetaan yhteistyössä Päijät-Soten kanssa.

Hakeminen: Kurssille haetaan täyttämällä ja lähettämällä hakemuslomake 29.9.2023 mennessä. Hakemuslomakkeeseen pääset tästä linkistäSähköinen hakemuslomake rintasyöpää sairastavien avokurssille (Webropol)(öppnas i ett nytt fönster)

Lisätietoja kurssista saat Niina Nykäseltä p. 044 730 3308 tai niina.nykanen(at)essy.fi.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)