Peruttu! Lymfajumppa etänä

Jos olet osallistunut lymfajumppaan kevään 2023 aikana, täyttäisitkö tämän lyhyen palautekyselyn(öppnas i ett nytt fönster). Kiitos!

Valitettavasti joudumme perumaan 6.6. suunnitellun pallojumpan. Voit kuitenkin tehdä harjoitteet tämän videon avulla(öppnas i ett nytt fönster).

Lämpimästi tervetuloa lymfajumppaan! Teemme kevyitä harjoitteita, välillä keppiä ja palloa apuna käyttäen.

Ajankohta: joka toinen tiistai klo 17.

Liikkeet tehdään istuen käsinojattomalla tuolilla.

31.1. pallo
14.2. keppi
28.2. ilman välineitä
14.3. pallo
28.3. keppi
11.4. ilman välineitä
25.4. pallo
9.5. keppi
23.5. ilman välineitä

Sopiva pallo on n. 20 cm halkaisijaltaan oleva pilatespallo.

Jumppaan ei tarvitse ilmoittautua, eikä osallistuminen vaadi Rintasyöpäyhdistyksen jäsenyyttä.

Liity jumppaan tästä: Liity Microsoft Teams -kokoukseen(öppnas i ett nytt fönster)
Linkki pysyy samana joka kerta. Pidetään jumpan aikana mikrofonit ja kamerat kiinni. Jumpan jälkeen on mahdollisuus kysymyksille ja keskustelulle.

Tietoa lymfaturvotuksesta ja sen hoidosta sekä jumppaohjeet videoituna ja tulostettavana

Ohjeet Teamsiin liittymiseen

Tietokoneelle ei tarvitse asentaa mitään lisäohjelmia. Teams toimii parhaiten Chrome-selaimella.
Kun olet klikannut yllä olevaa liittymislinkkiä, nettiselaimeesi aukeaa sivu, jossa voit valita vaihtoehdon Jatka tällä selaimella.

Mobiililaitteella Teams-kokoukseen liittymistä varten pitää asentaa Teams-sovellus. Lataa Microsoft Teams -mobiilisovellus App Storesta, Windows-kaupasta tai Google Playsta. Sovellus on ilmainen. Lataa sovellus hyvissä ajoin.
Kun klikkaat liittymislinkkiä, sovellus aukeaa. Klikkaa Liity nyt.

Tiedustelut: toimisto@europadonna.fi

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)