Matkalla mukana -ilta nykyisille ja uusille jäsenille

Kuvassa toimittaja, tietokirjailija, luennoitsija, yrittäjä Pauli Aalto-Setälä.

Kuvassa juontaja, toimittaja, tietokirjailija, luennoitsija, yrittäjä Pauli Aalto-Setälä, joka puhuu Matkalla mukana -illassa siitä, kuinka kriisissä voi pärjätä.

Tervetuloa Matkalla mukana -tapahtumaan, joka on tarkoitettu sekä nykyisille Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille että yhdistyksen jäsenyydestä kiinnostuneille!

Tapahtumassa yrittäjä, tietokirjailija, luennoitsija Pauli Aalto-Setälä puhuu selviytymisestä kriisitilanteissa. Luvassa on myös Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ja Meri-Karinan hyvinvointikeskuksen palvelujen esittelyä, kahvitarjoilu sekä arpajaiset. Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt!

Ohjelma

• klo 18.00 Tilaisuuden avaus ja yhdistystoiminnan esittely, yhdistyksen toimitusjohtaja Ville Viitanen
  • klo 18.15 Yrittäjä, tietokirjailija, luennoitsija Pauli Aalto-Setälän luento ”Kuinka pärjätä kriisissä?” ja keskustelua
  • klo 19.15 Palvelujen esittely, kahvitarjoilu ja arpajaiset

Pauli Aalto-Setälä on toimittaja, juontaja, tietokirjailija, luennoitsija, yrittäjä ja Turun Kauppakorkeakoulun työelämäprofessori. Hänet on palkittu Vuoden puhujana. Aalto-Setälä asuu Turun saaristossa ja harrastaa luontokuvausta, metsästystä ja meripelastusta.

Tapahtuman yhteistyöyritykset: Terveystalo Fokus Mielen erikoisyksikkö, Meri-Karinan kauneus- ja jalkahoitola Nora Granlund ja fysioterapiapalveluja tuottava Turun Kuntokolmio.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)