Miestenryhmien virkistyspäivä

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen miestenryhmät ovat tervetulleita virkistykselliseen kokoontumiseen Kylpylähotelli Peurunkaan. Tapaamisessa ryhmäläisillä ja vetäjillä on mahdollisuus vaihtaa ajatuksia ryhmien toiminnasta, kuulla yhdistyksemme ajankohtaiset kuulumiset ja tietysti virkistäytyä hyvässä seurassa.  Yhdistys tarjoaa osallistuville ryhmien jäsenille kahvituksen paikanpäällä sekä sisäänpääsyn kylpylään.  Kokoustilana toimii päärakennuksen auditorio, jonne ohjaus tapahtuu hotellin vastaanotosta. Kulku paikanpäälle tapahtuu omakustanteisesti.

Oheinen aikataulu on arvio.

Ohjelma:
14.00 Kokoontuminen auditorioon ja Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen ajankohtaiset asiat
14.30 Siirtyminen ravintolan  kahvitorille
15.00 Kokoontuminen auditorioon jossa miestenryhmien vetäjät jatkavat ajatustenvaihtoa. Muut ryhmäläiset voivat siirtyä kylpylään.
16.00 Virkistäytymistä ja vertaistukea kylpylän tiloissa
18.00 Kotimatkalle

Kokoustilan ja kahvituksen varaamisen vuoksi pyydämme teiltä ilmoittautumiset 30.10 mennessä yhdistyksen toimistolle 014 3330220 tai syopayhdistys@kessy.fi

Lämpimästi tervetuloa!