Mikkelissä vapaaehtoisen peruskoulutus

Saimaan Syöpäyhdistyksen tavoitteena on mahdollistaa hyvä elämä ilman syöpää ja syövästä huolimatta. Vapaaehtoiset tarjoavat tukea, apua ja mukavaa tekemistä vaikeassa elämäntilanteessa oleville ihmisille. Mitä enemmän toiminnassamme on mukana vapaaehtoisia, sitä paremmin pystymme tukemaan syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Jos sinulla on halua auttaa, tule mukaan Saimaan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoimintaan!

Seuraavat vapaaehtoisen peruskoulutukset järjestetään Mikkelissä keskiviikkona 24.4.2024 klo 16.30-18.30 ja Lappeenrannassa torstaina 25.4.2024 klo 16.30-18.30. Koulutuksissa on sama sisältö, ja niihin voi osallistua myös etänä Teamsin välityksellä. Ilmoittaudu koulutukseen 21.4.2024 mennessä täyttämällä ilmoittautumislomake tai olemalla yhteydessä vapaaehtoistoiminnan koordinaattoriin.

Ilmoittaudu koulutukseen täältä (öppnas i ett nytt fönster)tai kysy lisää vapaaehtoistoiminnan koordinaattorilta > yhteystiedot(öppnas i ett nytt fönster)

Lue lisää vapaaehtoistoiminnastamme täältä(öppnas i ett nytt fönster)

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)