Nuorten aikuisten päivä

Oletko sairastunut syöpään nuorena aikuisena? Olet lämpimästi tervetullut mukaan nuorten aikuisten päivään! Yhteistä päiväämme luotsaavat vapaaehtoisemme Laura, Sara ja Ville, jotka ovat myös itse nuorena syöpään sairastuneet. Heidän toimestaan on toiminut myös Young Cancer Finland ry, jonka toiminta on tällä hetkellä tärkeä osa Suomen Syöpäpotilaat ry:n toimintaa.

Ohjelma

Klo 12.45 kokoontuminen Suomen Syöpäpotilaat ry:n toimistolle (Globaalikeskus, Siltasaarenkatu 4, 7. kerros, Helsinki). Alaovella on ovikello – hissillä 7. kerrokseen.

Klo 13.00-14.00 ”Puhutaan seksuaalisuudesta”, seksuaaliterapeutti Mari Päiväniemi.

Klo 14.00-14.15 tauko

Klo 14.15-16.00 vertaistuellista keskustelua työpajatyöskentelyn kautta, muun muassa nuorena aikuisena syöpään sairastumisesta, sairaudesta kuntoutumisesta ja toiveista yhteisestä toiminnasta, keskustelua ohjaa YCF:n Laura Saarelainen ja Sara Lassfolk.

Klo 16.00-19.00 yhteinen päivällinen, Hotelli Hilton, ravintola BRO (John Stenbergin ranta 4, Helsinki). Siirrymme ravintolaan yhdessä, joka on lyhyen kävelymatkan päässä. Ruokailu on osallistujille maksuton, ruokajuomana vesi. Muut juomat ovat omakustanteisia. Ilmoitathan mahdolliset erityisruokavaliot ilmoittautumisen yhteydessä – kiitos!

Yhteisen päivämme aiheet ovat nostettu kohderyhmälle keväällä 2023 tehdystä kyselystä. Ilmoittautuminen: https://link.webropolsurveys.com/S/E39F90EBB29A338D

Olet lämpimästi tervetullut mukaan yhteiseen päiväämme juuri sellaisena, kuin olet!

Lisätietoja päivästä Suomen Syöpäpotilaat ry:n Miia Merikalliolta, miia.merikallio(at)syopapotilaat.fi.

Seksuaaliterapeutti Mari Päiväniemi alustaa yhteistä päiväämme kohderyhmältä kerättyjen aihetoiveiden pohjalta.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)