Omakuvamatka minuun -viikonloppukurssi 31.3.-2.4.2023

Kuvaten ja kirjoittaen tehdään yhteistä matkaa itseemme.
Kuka olen, mitä haluan, kenen silmin itseäni katson?

Tervetuloa valokuvaaja Leena Louhivaaran ohjaamalle kurssille. Leena on myös ratkaisukeskeinen työnohjaaja ja Saa katsoa (öppnas i ett nytt fönster)valokuvakirjan ja -näyttelyn tekijä.

Kurssilla ei suoriteta eikä vertailla, kaikki tehdään vain itseä varten. Kuvia otetaan omalla kameralla tai älypuhelimella, erityistaitoja ei tarvita. Omaa elämäntarinaa kirjoittaen pääsemme lähemmäksi itseämme ja tätä päivää. Kurssilla tavoittelemme oman minäkuvan eheyttämistä rintasyöpäkokemuksen jälkeen.

Aika: pe 31.3.-2.4.2023
Paikka: Hotelli Helka, os. Rautatiekatu 23, Helsinki.
Hinta: 110 e/hlö Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry:n jäsenille. Hinta sisältää ohjauksen ja seuraavat ateriat: iltapala perjantaina, lounas ja päiväkahvi lauantaina sekä lounas sunnuntaina.

Ilmoittautumiset Omakuvamatka Helsinki Hotelli Helka(öppnas i ett nytt fönster)

Majoitusvaraukset

Mikäli haluat myös majoittua kurssin ajan hotelli Helkaan, tulee majoitusvaraus tehdä itse suoraan hotelli Helkaan: www.hotelhelka.com. Ilmoitathan varausta tehdessäsi koodin EDF23, niin saat huonehinnasta -12% alennuksen. Ilmoitathan samalla, haluatko majoittua yhden- vai kahden hengen huoneessa sekä mahdollisen huonekaverin nimen.  Päivän hinta on tällä hetkellä 1h ja 2h huoneissa 128-168€/huone/vrk huonetyypistä riippuen. Huonehintoihin sisältyy luomuinen buffet aamiainen, asiakassaunan käyttö aamulla ja illalla sekä WiFi.

Aikaisempien kurssien palautetta:

”Ei ollut ajatuksia tullessa… Tuntui, että löysi itsensä uudelleen ja tunne siitä, että selviää vahvistui entisestään. On avoimempi vastaanottamaan uusia asioita”

”Eheyttävä, vahvistava, voimaannuttava, ymmärrystä antava kurssi.”

”Moni asia jäänyt käsittelemättä sairauden aikana, on vain porskuttanut eteenpäin. Nyt sai kuvien avulla kertoa omaa tarinaa ja tuli tunne, että eheytyy.”

Tule rohkeasti mukaan!