”Ryhmänohjaajana verkossa”-koulutus yhdistyksen koulutetuille vapaaehtoisille

Olet lämpimästi tervetullut mukaan Syöpäjärjestöjen vapaaehtoisten vertaistukihenkilöiden täydennyskoulutukseen! Koulutus on Rintasyöpäyhdistyksessä suunnattu Vetuille, jotka ovat ohjanneet tai ovat kiinnostuneet ohjaamaan verkkovertaisiltoja.

Ilmoittautuminen koulutukseen 30.4.2021 mennessä;

Kouluttajana yhteisessä illassa toimii erityistason psykoterapeutti, perhe- ja pariterapeutti, FM, voimavarakeskeinen työnohjaaja Piia Nurhonen, joka on Rintasyöpäyhdistykselle pitänyt vastaavan koulutuksen myös aiemmin verkossa. Jokainen uusi kohtaaminen on aina mahdollisuus syventää aiemmin opittua tietoa. :)

Koulutukseen osallistuu myös 12 alueellisen Syöpäyhdistyksen ja viiden muu valtakunnallisen potilasyhdistyksen koulutettuja vapaaehtoisia vertaistukiryhmien ohjaajia eri puolelta Suomea.

Tervetuloa mukaan oppimaan ja oivaltamaan yhdessä! Yhdessä olemme enemmän!

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)