Suomen suurimmat joulumyyjäiset

Tervetuloa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen järjestämiin suurmyyjäisiin, joista on mahdollista hankkia kaikki yksilölliset lahjatavarat pukinkonttiin! Tänä vuonna myyjäiset järjestetään jo 31. kerran! Sisäänpääsy on maksuton.

Pysäköinti maksaa 6 € ja vaatesäilytys 3 €. Pysäköinnin voi ostaa joko ennakkoon verkosta tai korttimaksulla. Pysäköinti- ja vaatesäilytyksessä käyvät yleisimmät pankki- ja luottokortit. Huomioithan, että Turun Messukeskuksessa ei ole käteisautomaattia.

Messukeskukseen liikennöi myyjäispäivänä Turun seudun joukkoliikenteen Fölin bussilinja numero 100. Bussi lähtee Turun Kauppatorin pysäkiltä E1. Katso aikataulu osoitteessa www.foli.fi. Muut bussiyhteydet Messukeskukseen ovat linjat 32 ja 99. Bussit ovat maksullisia.

Haluaisitko tulla myyjäksi? Varaa myyntipaikka osoitteessa www.tassasinuavarten.fi. Paikkaa voi tiedustella myös numerosta 044 055 1571 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@lssy.fi. Myyntipaikoista saatava tuotto käytetään syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Lisää tietoa joulumyyjäisistä löydät täältä.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys
044 055 1571, asiakaspalvelu@lssy.fi