Sykerö: TPS:n jääkiekko-ottelu Sairaalaklovnien hyväksi

Saana’s Helping Hands ja Lauri Korpikoski kutsuvat Sykeröläiset seuraamaan Turun palloseuran jääkiekko-ottelua, jonka avulla kerätään rahaa Sairaalaklovnien toimintaan. Sairaalaklovnit ovat myös paikalla ottelussa. Kingi kiertää TPS:n Joren kanssa ottelun aikana.

Otteluun pääsevät mukaan myös infektioriskissä olevat lapset, sillä heille ja heidän perheilleen on järjestetty ottelusta oma aitio. Jokaisen perheen kannattaa kuitenkin omalta kohdaltaan varmistaa, että osallistuminen on mahdollista. Turun yliopistollisen keskussairaalan Sairaalaklovneista Mutkalalla on paikalla aitiossa koko ajan.

Ilmoittautuminen Sykerön sähköpostiin viimeistään keskiviikkona 18.1. Mainitsettehan ilmoittautuessanne kuinka monta aikuista ja lasta perheestänne osallistuu ja mikäli lapsenne on infektioriskissä. Otteluun ovat tervetulleita potilas ja hänen perheensä. Isovanhemmat voivat tuurata vanhempia, jos lapsi ei muuten pääsisi mukaan ollenkaan.

Saana’s Helping Hands on syöpään menehtyneen lapsen isän perustama hyväntekeväisyyskampanja, joka kerää vuosittain rahaa eri kohteisiin. Vuonna 2021 kohteena oli Majakkasairaalan lasten ja nuorten hematologinen osasto. Vuonna 2022 kohde on ollut Sairaalaklovnit, ja keräys klovnien hyväksi huipentuu kyseiseen jääkiekko-otteluun.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)