Sykerö: Tylypahka-toimintapäivä Meri-Karinassa

Hyvä sykeröläinen, täten ilmoitamme, että Sinulle on varattu paikka tutustumispäivään Tylypahkan noitien ja velhojen koulussa. Lukukausi alkaa 13. toukokuuta. Odotamme pöllöäsi viimeistään 10. toukokuuta.

Toisin sanoen, vietämme Meri-Karinassa Sykerön perheiden yhteistä toimintapäivää, jonka aikana pääsette sukeltamaan velhomaailmaan osallistumalla Tylypahkan koulupäivään. Päivään sisältyy muun muassa taikuuden ja yrttitiedon oppitunnit, monenlaista puuhaa ja pientä välipalaa. Valitettavasti suuri sali ei ole avoinna lauantaisin, joten lounasta ei ole tarjolla.

Oppilaat voivat pukeutua koulupukuun, mutta se ei ole ensikertalaisille pakollista. Jos kotoa löytyy kaapu tai viitta tai muuta velhokouluun sopivaa rekvisiittaa, niihin on tietenkin suositeltava pukeutua. Viistokujalle ei ostoksille tarvitse lähteä, vaan kaikki tarvittava löytyy paikan päältä.

Päivään lapset osallistuvat yhdessä vanhemman kanssa, yli 13-vuotiaat nuoret voivat osallistua itsenäisesti. Otamme ilmoittautumisia vastaan myös jästien suosimalla sähköpostilla pöllöpostin sijaan.

Ilmoittauduthan velhokouluun 10.5. mennessä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen sykero@lssy.fi. Kerro ilmoittautuessa osallistujien iät sekä mahdolliset allergiat.

Velhokouluun voi osallistua vain täysin terveenä ja infektio-oireettomana!

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)