Sykerö: vuosikokous

Sykerö-kerhon sääntömääräiseen vuosikokoukseen ovat tervetulleita kaikki Sykerö-kerhon jäsenet. Kokous järjestetään joko kasvokkain Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa tai Teams-etäyhteydellä koronatilanteesta riippuen.

Kokouksessa esitetään vuoden 2021 toimintakertomus, vuoden 2022 talousarvio sekä toimintasuunnitelma ja valitaan uudet toimikunnan jäsenet erovuorossa olevien tilalle.

Uusia toimikunnan jäseniä otetaan vastaan. Mikäli haluat olla mukana järjestämässä, tukemassa ja vaikuttamassa, tule rohkeasti mukaan! Toimikuntalainen toimii vapaaehtoisena omien voimavarojensa mukaan.

Ilmoittautuminen

Ilmoitathan kokoukseen osallistumisestasi ja halukkuudestasi läheä mukaan toimikuntaan viimeistään tiistaina 15.2. lähettämällä sähköpostia osoitteeseen sykero@lssy.fi. Ilmoittautuneille lähetetään viimeistään keskiviikkona 16.2. tietoa siitä, toteutuuko vuosikokous kasvokkain vai etänä.