Tukea arkeen ja elämään syöpähoitojen jälkeen -tilaisuus PERUTTU!

Huom! Tilaisuus on peruttu koronavirustilanteen vuoksi!

Mitä syöpähoitojen jälkeen? Askarruttaako paluu arkeen? Minkälaisissa asioissa toivoisit tukea Lounais-Suomen Syöpäyhdistykseltä? Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan maksuttomaan ja kaikille avoimeen tilaisuuteen!

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Läntinen syöpäkeskus järjestävät tilaisuuden syöpäkuntoutujille ja heidän läheisilleen sekä muille aiheesta kiinnostuneille. Ilmoittaudu tilaisuuteen 12.3. mennessä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kurssi@lssy.fi tai soita numeroon 02 2657 610.

Tilaisuuden ohjelma

• klo 15.00–15.20 tilaisuuden avaus, Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimitusjohtaja Ville Viitanen
  • klo 15.20–16.20 asiantuntija-alustukset:
    – klo 15.20–15.40 onkologi Outi Hirvonen
    – klo 15.40–16.00 sosionomi Reetta Lahti
    – klo 16.00–16.20 seksuaalineuvoja Pirkko Annunen
  • klo 16.20–17.00 kahvit ja voileipätarjoilu
  • klo 17.00–19.00 tutustuminen Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen palveluihin eri pisteillä:
    – neuvontapalvelut
    – kurssitoiminta
    – vertaistukivälitys
    – asiantuntijat