Turun seudun paikallisosasto: My Fair Lady -musikaali Porin teatterissa

Porin teatterissa esitetään suosittu musikaali My Fair Lady. Lounas Raatihuoneen kellarissa. Lähtö Hepokullasta klo 8.30 ja Linnankatu 16:sta klo 8.45. Paluu Turkuun noin klo 18. Matkan hinta 55 euroa. Ilmoittautumiset ja maksut viimeistään 8.10. järjestettävässä jäsenillassa.

Ilmoittautuminen Sirpa Tammelle puhelimitse, 045 1360 123 maanantaisin klo 12–14 tai sähköpostitse to.matkat@gmail.com.

Turun paikallisosaston retket on tarkoitettu ensisijaisesti Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille ja heidän läheisilleen. Retkien lähtöpaikat: Hepokullassa Impivaaran jalkapallohallin parkkipaikka, Eskonkatu 1 ja Linnankatu 16, tilausbussien pysäkki. Matkojen peruutukset: teatterimatkat 30 päivää ja muut retket 14 päivää ennen matkaa. Myöhemmissä peruutuksissa maksu voidaan palauttaa vain, mikäli matkalle saadaan toinen lähtijä. Matkojen maksut pankkitilille FI13 1474 3000 112234.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)