Verkkoryhmä aivokasvainpotilaille ja heidän läheisilleen

Juttele toisten samankaltaisessa tilanteessa elävien kanssa, heidän kanssaan voit vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia. Ryhmän vetäjänä toimii neuvontahoitaja.

Verkkoryhmä järjestetään Teams-kokouksena keskiviikkoina 19.8., 9.9., 7.10. ja 2.12.2020 klo 16–17:30.

Voit osallistua kaikkiin tai vaikkapa vain yhteen kertaan.

Ilmoittautuminen ja tiedustelut viimeistään kaksi päivää ennen etätapaamiskertaa ryhmän ohjaajille Kirsi Roosille p. 044 730 3303, kirsi.roos@essy.fi tai Marja Sarvelle p. 044 730 3305, marja.sarvi@essy.fi.

Verkkotapaamiset toteutetaan Microsoft Teamsissa, joka on maksuton videopuhelusovellus.  Ryhmään voi osallistua tietokoneella tai puhelimella selaimen tai Teamsin oman sovelluksen kautta. Edellytyksenä on vain internet-yhteys ja sähköpostiosoite. Osallistu sinulle sopivasta paikasta. Ryhmiin otetaan 6-8 osallistujaa kerrallaan. Tarkemmat ohjeet Teamsiin liittymisestä lähetetään ryhmiin ilmoittautuneille ja Teamsin käyttöä voidaan myös testata etukäteen ryhmän järjestäjän kanssa.

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)