Verkossa: Avokurssi suolistosyöpäpotilaille STEA

Yksilökurssi, joka toteutetaan yhteistyössä Colores – Suomen Suolistosyöpäyhdistys ry:n kanssa.

Kurssilla käsitellään monipuolisesti niitä elämän osa-alueita, joihin syöpään sairastuminen vaikuttaa. Kurssilla kuullaan asiantuntijaluentoja mm. suolistosyövän hoidosta, ravitsemuksesta, seksuaalisuudesta ja minäkuvasta sekä kriisin eri vaiheista. Asiantuntijaluentojen lisäksi kurssi sisältää vertaistuellisia keskusteluja Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen ja Coloresin työntekijöiden ohjaamana.

Kurssi koostuu viikoittaisista etätapaamisista Teams-videopuhelusovellusta käyttäen torstaisin klo 15-17 seuraavasti: 9.9., 16.9., 23.9., 30.9., 7.10., 14.10., 21.10., 28.10. ja 25.11.2021. Kurssi sopii hyvin esimerkiksi työssäkäyville tai heille, joilla hoidot ovat vielä käynnissä.

Kurssille haetaan täyttämällä ja lähettämällä hakemuslomake 9.8.2021 mennessä. Hakemuslomakkeen pääset tästä linkistä Sähköinen hakemuslomake Suolistosyöpäpotilaiden kurssille (Webropol)(öppnas i ett nytt fönster)

Kurssille valitaan 10 henkilöä ja se on osallistujille maksuton.

Lisätietoja kurssista: Kirsi Roos p. 044 730 3303 tai kirsi.roos(at)essy.fi

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)