Verkossa: Terveyttä ja hyvinvointia edistävä etäkurssi syöpäkuntoutujille

Kurssi järjestetään yhteistyössä Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry:n kanssa.

Maanantaisin klo 16:30-18 seuraavasti: 4.3., 11.3., 18.3., 25.3., 8.4., 15.4. ja 29.4.2024
Kurssi järjestetään etäkurssina Microsoft Teams-videoyhteydellä, joten voit osallistua kurssille asuinpaikkakunnasta riippumatta.

Kurssilta saat tietoa, keinoja ja vertaistukea terveellisten elintottumusten ja hyvinvoinnin edistämiseksi omassa arjessasi. Kurssilla tunnistetaan omia vahvuuksia ja voimavaroja sekä löydetään keinoja hyödyntää niitä arjessa. Kurssi rohkaisee tekemään pieniä hyviä päätöksiä arjessa.  Kurssilla käytetään toiminnallisia menetelmiä.

Hae kurssille täyttämällä ja lähettämällä hakemuslomake. Sähköiseen hakemuslomakkeeseen pääset tästä linkistä Sähköinen ilmoittautumislomake Terveyttä ja hyvinvointia edistävä etäkurssi syöpäkuntoutujille (Webropol)(öppnas i ett nytt fönster)

Lisätietoja kurssista: Neuvontahoitaja Tiina Huhtanen p. 040 146 3750, Rintasyöpäyhdistys ja neuvontahoitaja Satu Forsström p 050 408 8420, Etelä-Suomen Syöpäyhdistys