Vertaistukiryhmä myeloomaan sairastuneille ja läheisille Oulussa

Sairastatko myeloomaa tai oletko myeloomaan sairastuneen läheinen? Olet lämpimästi tervetullut vapaamuotoiseen ja luottamukselliseen vertaistukiryhmäämme, jota ohjaa koulutettu vertaistukihenkilömme Terttu. Tertulla on omakohtainen kokemus elämästä myeloomadiagnoosin kanssa.

Vertaistukiryhmä toteutetaan yhteistyössä Pohjois-Suomen Syöpäyhdistyksen kanssa ja ryhmä kohtaa PSSY:n tiloissa syksyllä 2023.  Osallistuminen ei edellytä ilmoittautumista tai syöpäyhdistyksen jäsenyyttä. Kaikki vertaistukitoiminta Suomen Syöpäpotilaat ry:ssä on osallistujille maksutonta.

Lisätietoa vertaistukiryhmästä tai Suomen Syöpäpotilaat ry:n toiminnasta SSP:n Miia Merikalliolta, miia.merikallio(at)syopapotilaat.fi.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan juuri sellaisena, kuin olet yksin tai yhdessä läheistesi kanssa! Yhdessä olemme enemmän!