Voimavarakurssi – parikurssi parantumatonta syöpää sairastaville

Kurssi on tarkoitettu parantumatonta syöpää sairastaville henkilöille, jotka ovat palliatiivisessa hoidossa, sekä heidän puolisoilleen tai kumppaneilleen. Kurssi tarjoaa tietoa parantumattomasta syövästä, palliatiivisista hoidoista sekä mahdollistaa omien voimavarojen vahvistamisen ja tuen saamisen. Käsittelemme lisäksi omaa ja läheisen henkistä jaksamista. Liikumme yhdessä, keskustelemme ja jaamme tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Lue lisää maksuttomasta kurssista ja hae mukaan

Haluaisitko osallistua jollekin toiselle kurssillemme?

Järjestämme maksuttomia kuntoutuskursseja ympäri vuoden. Osa kursseista on tarkoitettu tiettyä syöpää sairastaville ja osa kaikille syöpää sairastaville syöpäsairaudesta riippumatta. Kursseja järjestetään yksilö-, pari- ja perhekursseina. Osa perhekursseista on tarkoitettu perheille, joissa on syöpää sairastava aikuinen ja osa perheille, joissa on syöpää sairastava lapsi. Kaikki kurssimme sekä majoittuminen täysiylläpidolla ovat maksuttomia.

Tutustu koko kurssivalikoimaan ja hae mukaan

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)