Yhteyttä kehoon, yhteyttä itseen. Tanssi- ja liiketerapeuttinen avokurssi.

HUOM!  Kurssipäivinä 4.4. ja  2.5. aika on klo 19-20.30!

Missä? Pohjois-Savon Syöpäyhdistyksen toimisto, Kuninkaankatu 23 B, 70100 Kuopio

Kenelle? Kurssi on tarkoitettu syöpään sairastuneille ja siitä toipuville, joita kiinnostaa tutkia omaa liikettä, kokeilla toiminnallisia, kehollisia harjoitteita  ja ihmetellä mitä kaikkea tanssi ja liike voi olla.  Kurssi  pitää sisällään  ohjattuja liikeharjoituksia, musiikin  tahtiin  tai ilman, omaa  kehoa kuunnellen  ja aistien, sekä  rentoutus-, kehonhahmotus- ja mielikuvaharjoituksia.

Mitä? Tanssi-liiketerapia on kehon, liikkeen ja keskustelun yhdistävä luova taideterapiamuoto. Kurssin ohjaa koulutettu tanssi-liiketerapeutti. Kurssilla käsittelet liikkeen ja keskustelun avulla ajatuksia ja kokemuksia, opit ymmärtämään kehon ja mielen yhteyttä ja suhtautumaan armollisemmin omaan kehoosi. Liikkuminen kurssilla ei ole fyysisesti raskasta ja jokainen voi tehdä harjoitteet itselle sopivalla tavalla. Tavoitteena  on myötätuntoisen  kehosuhteen luominen ja ryhmässä pääset kokeilemaan erilaisia  liikkumisen ja rentoutumisen tapoja omien voimavarojesi mukaisesti.

Ohjaajat; Tanssi-liiketerapeutti Kristiina Auvinen ja sairaanhoitaja Virpi Nissinen, Pohjois-Savon Syöpäyhdistys

Hakuohjeet

Voit hakea kurssille täyttämällä hakulomakkeen verkossa:

Hakulomake(öppnas i ett nytt fönster)

tai tulostamalla ja täyttämällä paperisen hakulomakken. Lomakkeen voi itse tulostaa tai noutaa yhdistyksen toimistolta.

Hakemuslomake kurssille (öppnas i ett nytt fönster)(tulostettava)

Hakulomake postitetaan osoitteeseen:

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry
Kuninkaankatu 23 B, 70100 Kuopio

Hakuaika kurssille päättyy 14.3.2024

Osallistujien määrä ja valinta

kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen ja haastattelun perusteella

Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Lisätietoa: Virpi Nissinen virpi.nissinen@pohjois-savonsyopayhdistys.fi, 040 733 4737

Ursprungliga evenemangssidan (öppnas i ett nytt fönster)