Syöpään sairastuneiden miesten vertaistukiryhmä kokoontuu KymSyn Kotkan toimistolla (Kotkankatu 16 B, 3. kerros) iltapäiväkahvin merkeissä. Ryhmässä keskustellaan vapaamuotoisesti sairauteen liittyvistä ja muista ajankohtaisista asioista. Ryhmä on maksuton eikä siihen tarvitse etukäteen ilmoittautua. Mukana syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja.

Syöpään sairastuneiden naisten vertaistukiryhmä kokoontuu KymSyn Kotkan toimistolla (Kotkankatu 16 B, 3. kerros) iltapäiväkahvin merkeissä. Ryhmässä keskustellaan vapaamuotoisesti sairauteen liittyvistä ja muista ajankohtaisista asioista. Ryhmä on maksuton eikä siihen tarvitse etukäteen ilmoittautua. Mukana syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja.

Hyvän olon avaimet -kurssiin kuuluu viisi tapaamiskertaa 14.3. – 11.4. välisenä aikana Kotkassa sekä seurantatapaaminen 13.6. Kurssi on tarkoitettu alle kolme vuotta sitten syöpään sairastuneille. Tavoitteena on löytää voimia ja työkaluja oman hyvinvointisi tueksi. Kurssi on maksuton. Lisätietoja ja hakemukset sairaanhoitaja Jaana Kolin, jaana.kolin@kymsy.fi tai p. 0440 655 483.