Osallistuminen vain terveenä. Muista myös hyvä käsihygienia. Yleisissä tiloissa toivotaan maskin käyttöä (käytävät ja aulatilat). Muistakaa myös mahdollisuuksien mukaan pitää turvavälit. Osallistumismaksu 6 euroa/kerta. Laskutetaan kevätkauden lopussa. Ilmoittautuminen yhdistyksen toimistoon puhelin 02 6305 750.

Osallistuminen vain terveenä. Muista myös hyvä käsihygienia. Yleisissä tiloissa toivotaan maskin käyttöä (käytävät ja aulatilat). Muistakaa myös mahdollisuuksien mukaan pitää turvavälit. Osallistuminen 6 euroa/kerta. Ilmoittautuminen yhdistyksen toimistoon 02 6305 750.

Yhteinen miehille ja naisille. Kertamaksu on 6 euroa. Laskutetaan käyntikuittausten mukaisesti kevätkauden lopussa. Osallistuminen vain terveenä. Muista myös hyvä käsihygienia. Yleisissä tiloissa toivotaan maskin käyttöä (käytävät ja aulatilat). Muistakaa myös mahdollisuuksien mukaan pitää turvaväli. Ilmoittautumiset yhdistyksen toimistoon puhelin 02 6305 750.